Partners:  PayEasy Internet Solutions BV

PayEasy

is gebaseerd op 0906-internet en 0909-voice techniek. Bij beide technieken betaalt de gebruiker bijv. een tarief per minuut.
Dit tarief kan variëren van € 0,20 tot € 0,80 per minuut. De minuten worden door de telefoonmaatschappij met de gebruiker afgerekend.
PayEasy combineert beide 0900 technieken waardoor het geschikt is voor iedere internetgebruiker in Nederland. Het maakt voor PayEasy niet uit hoe de PC-gebruiker met het internet is verbonden.

PayEasy is zowel geschikt voor PC-gebruikers met een:
  • Telefoon- / ISDN-modem
  • Kabelmodem
  • LAN verbinding

PayEasy biedt zekerheid van betaling aan de Internetondernemer en biedt de consument betalingsgemak en anonimiteit.
PayEasy Internet Solutions BV

PayEasy, uw telecom-specialist

PayEasy is een dynamisch jong bedrijf dat is gespecialiseerd in de ontwikkeling en beheer van IVR (Interactive Voice Response) systemen en alle daarbij behorende infrastructuur.
PayEasy heeft zijn sporen al verdiend met IVR door een aantal grote projecten voor onder andere The Sound of Data uit te voeren.
Wij beschikken over uitgebreide kennis van IVR applicaties door onze ruime ervaring.
Payeasy is een flexibel bedrijf dat graag meedenkt met zijn klanten.

Service

Wij bieden een multi-channel telefonieplatform voor 0900, 0906, 0800, 088 servicenummers.
Deze service nummers worden vastgelegd bij de ACM. Payeasy levert IVR applicaties voor servicenummers waardoor u sneller en efficiënter uw klanten van dienst kunt zijn.
Daarnaast zijn er talloze mogelijkheden met IVR applicaties.

Ontwikkeling nieuwe diensten

PayEasy blijft continu nieuwe diensten en functionaliteiten ontwikkelen.
Zo ook (vooruitlopend op de wetgeving) biedt ons IVR systeem een unieke wachtrij-functionaliteit:
  • In de telefooncentrale wordt bekeken waar de klant zich in de wachtrij bevindt.
  • Door deze nieuwe wachtrij-functionaliteit kan hij de telefoon neerleggen, en wordt hij automatisch op een later tijdstip teruggebeld als hij aan de beurt is, of wanneer deze persoon zelf terugbelt zal hij weer op zijn oude plek (welke automatisch opschuift) in de wachtrij terugkomen - alsof hij eerst bij de slager een nummer trekt, vervolgens boodschappen gaat doen, om tenslotte weer bij de slager direct te worden geholpen
  • Dit bespaart uw klanten veel ergernis en is bovendien kostenbesparend voor u.

Wat doen we voor u?

Via Payeasy kunt u gebruik maken van VoIP (Voice over Internet) , webservers, databases sms, ASR( Automatic Speech Recognition) en TTS (Text to Speech).
 
Home |  Over ons |  Portfolio |  Partners |  Contact |